Fjellfant Skrevet 12. mars 2011 Skrevet 12. mars 2011 Hei! Lurer på om noen har vært på Bergans Outlet i Langevåg? Hvordan var utvalget og prisene? Tenkte kanskje å ta meg en tur dit, men hvis det bare er utgåtte modeller osv. de selger så dropper jeg det. Mvh Fjellfant Siter
Torgis Skrevet 12. mars 2011 Skrevet 12. mars 2011 "Outlet" betyr vel i seg selv at det er eldre modeller det er snakk om, primært fjordårets modeller. Det er ikke utgåtte modeller i og for seg, selv om man finner det også, det er altså snakk om mote-farger som kanskje ikke treffer helt i år. Når det er sagt, har jeg ikke vært på den Outlet'en på denne siden av jul, så jeg aner ikke når de fyller oppigjen butikken med 2010-plaggene. Du burde egentlig ringe å høre om akkurat det. Det er iallefall mulig å gjøre noen kupp der, og tar du turen innom Devold-utsalget samtidig så kan du få med deg mye bra feilvare-klær til en billig pris! Siter
MH Skrevet 14. mars 2011 Skrevet 14. mars 2011 Hei, kan i hvert fall opplyse at jeg og en annen fikk meget god service derifra nå for bare en uke siden Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.