Gå til innhold
  • Bli medlem

Vantett pakkposer


J.S

Anbefalte innlegg

Har tenkt å kjøpe meg noen vanntettpakkposer. Det eneste jeg vet er at mann skal se at sømma skal vere teipet og det er lurt med to ringer til og feste sammen låsen med. Vet noen om noen billige og i god kvalitet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bruker Sea to Summit sine, koster ikke skjorta på XXL.

Har en som jeg alltid bevarer flaskene med fritidsbensin i på tur, har opplevd lekkasje etter å ikke ha skrudd en av flaskene skikkelig igjen.

Pakkposen er da blitt litt stivere men den holder fortsatt like tett under tester.

Disse har bare 1 D-ring, ihvertfall de jeg har, største jeg har er vel på rundt 20 liter, mulig de har 2 D-ringer når de blir større.

Har kjøpt Bergans sine for å ha noen med 2 D-ringer, men disse koster en god del mer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.