undreren Skrevet 9. januar 2010 Skrevet 9. januar 2010 Noen vil si jeg er gal, men jeg liker å gå på skitur når det er skikkelig kaldt. Nå har jeg vært på flere turer og temperaturen har vært ned til minus 35. Med å benytte riktige klær og å dekke til hel kroppen har jeg kost meg! Det gir meg en mestringsfølelse. Er det på samme måten hos noen andre?
Bjørn-Even Skrevet 9. januar 2010 Skrevet 9. januar 2010 JA! derfor vurderer jeg sterkt å ta en alene-overnattingstur i skogen i natt. mens vi enda har "godværet" her
Bjørn-Even Skrevet 9. januar 2010 Skrevet 9. januar 2010 men dette temaet hører vel ikke hjemme i turrapporter..
undreren Skrevet 9. januar 2010 Forfatter Skrevet 9. januar 2010 men dette temaet hører vel ikke hjemme i turrapporter.. Nei, men jeg aner ikke hvordan dette har havnet under turrapporter
Emil Skrevet 9. januar 2010 Skrevet 9. januar 2010 Nei, men jeg aner ikke hvordan dette har havnet under turrapporter Mulig vi har samme syndromet her også da: https://www.fjellforum.no/index.php?app=forums&module=forums&controller=topic&id=19343
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå