ekornet Skrevet 13. september 2009 Skrevet 13. september 2009 Planer om og ta Vesle og Storesmeden og Sagtindan fra Rondvasbu løpet av starten på oktober, noen som har gått den turen og kan si meg ca hvor mange timer det da tar hvis du starter dagen på rondvasbu? Siter
sherpa Skrevet 30. september 2009 Skrevet 30. september 2009 Kan ikke gi deg et eksakt svar, men jeg syklet fra Spranget til Rondvassbu, gikk Kaldbekkbotn til Storsmeden og så videre ned i Langholet, rundt vann 1450 og videre opp på Sagtinden / Trolltinden. Så tilbake samme vei uten å gå oppom Storsmeden, ned til Rondvassbu, syklet til Spranget. 10,5 time med et gigantisk gnagsår. På denne tiden av året bør du tidelig avgårde for å unngå mørket. Fra Rondvassbu til Veslesmeden mener jeg å huske at gangtiden er i underkant av 2 timer. Ryggen mellom Vesle og Storsmeden har jeg ikke gått, men det ser ikke ut til å være lange turen. Siter
Lompa Skrevet 1. oktober 2009 Skrevet 1. oktober 2009 Får ta med ski. Da går det fortere nedover igjen.. Det er meldt en del nå i helga. Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.