Gå til innhold
  • Bli medlem

Sykkeltur fra Røymoen til Gammelsætra i Sunndalsfjella


Tursyklist

Anbefalte innlegg

Syklet denne turen her om dagen i god tro om at dette var en tur jeg kunne sykle med god samvittighet uten å komme i konflikt med turgåere. For slik jeg hadde forstått det så betyr Landskapsvern-område at sykling er tillatt på de eksisterende stier/løyper.

Denne gangen var det ikke turgåerne jeg kom i konflikt med, men en mann på traktor! En viss Svisdal som drifter og forsyner sætra med nødvendige varer gjennom sesongen. Han påstod at mellom Røymoen og Gammelsætra er det særegne regler og dermed forbudt å sykle(Ikke traktor).

Har lett opp og ned etter informasjon om sykkelforbudet, men finner ingen ting. På Røymoen stod det bare et skilt med bilde av en bil/Motorsykkel med teksten "Motorferdsel forbudt".

Er det noen som kan bekrefte/avkrefte om det er sykkelforbud på denne strekningen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.