bjørnharald Skrevet 17. august 2004 Skrevet 17. august 2004 Dette er vel ikke akkurat fjellvandring, men er det noen som har vært på Trænstaven og som kan si noe om turen opp dit?
Kim Skrevet 17. august 2004 Skrevet 17. august 2004 Har forsøkt to ganger.... Det blåste for mye begge gangene. Ruta går rundt på nordsiden og opp på ryggen like før den stuper i havet. Dvs. det meste stuper i havet der ute. Greit å gå opp til ryggen, bratt og utsatt, men det går. Oppover ryggen er det bratt. Vi lot være pga. kraftig sidevind. Tror nok jeg ville hatt med sikringsutstyr.
TL Skrevet 3. mai 2008 Skrevet 3. mai 2008 Det er en utfordring for balanseapparatet, ja - og nedturen skal visstnok være verst Nevertheless - jeg har planer om å gjøre et forsøk til sommeren. Og for kommunetoppsamlere er den jo et must.
jannepanne Skrevet 27. juni 2008 Skrevet 27. juni 2008 Onkelen min har vært på toppen 5-6 ganger, siste gangen i 2002. Han sa at man helst burde ha med både sikring og kjentfolk oppover, og at nedstigningen var værst. Han bor forresten ute på Træna.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå