sinje Skrevet 4. mai 2009 Skrevet 4. mai 2009 hei. jeg bare lurte på hvordan plugger som følger mead på helsport svalbard sitt telt?
Martin Bekkelund Skrevet 4. mai 2009 Skrevet 4. mai 2009 Det følger med 30 stykk av de vanlige Helsport-pluggene. Husker ikke størrelsen på dem, men skal du bruke teltet i snø anbefaler jeg større plugger. Selv kjøpte jeg Helsports snøplugger på 50 cm.
sinje Skrevet 4. mai 2009 Forfatter Skrevet 4. mai 2009 ok. så det følger ikke med vinter blugger da?
Martin Bekkelund Skrevet 5. mai 2009 Skrevet 5. mai 2009 Nei, du må kjøpe dem separat. Koster omlag 230,- kroner for 8 stykker á 50 cm i trekk. Jeg kjøpte kun 8 i første omgang, men vurderer flere.
Henrikp Skrevet 5. mai 2009 Skrevet 5. mai 2009 ...eller bruk veistikker som ligger strødd langs veiene på fjellet om dagen... Deles i to og i passe lengde (50-60 cm) Helt gratis, og veier ikke mer heller.
Henrikp Skrevet 5. mai 2009 Skrevet 5. mai 2009 tja, de holder jo.. Blåser det friskt er det lurt å bruke ski og staver i "hjørnene" Plastrørene er solide nok ellers Det er skrevet en del i andre tråder her på forumet forøvrig.
Jakob Skrevet 5. mai 2009 Skrevet 5. mai 2009 Har både Helsports snepløkker og Hillebergs snepløkker. Mit Svalbard 5 står klart bedre med alle pløkker end de kun 10-15 styk som Helsport sælger i 50 cm posen. Helsports er lange, men jeg synes Hillebergs er mere gennemtænkte: Her er Hillebergs (købte dem hos Sportsnett i Oslo): vh Jakob PS. De demonstreres på denne video (tidskode omkring 2:50)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå