Gå til innhold
  • Bli medlem

shopping i usa


johnpd

Anbefalte innlegg

Annonse

jeg handler endel varer på ebay og nettbutikker fra statene.. det er så og si halvpris på alt.

Handlet feks en artceryx gamma hoody jakke .. 1550kr

telt mountain hardwear spire 2 .. 2500kr

suunto x9mi klokke.. 2300kr..

Nike triax+ joggesko.. 450kr

Dette er bare eksempler som jeg har handlet.. prisene varierer litt men stort sett så er gode priser :!:

Du kan jo søke opp og se hva disse produktene koster her..

Så SPAR og handle alt du klarer å bære! hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Som allerede nevnt er det det meste billigere på andre siden av dammen. Det som kan gjøre det til en dyr opplevelse er hvis du handler så mye at kofferten veier mer enn flyselskapet tillater. Noe selskaper krever latterlig mye for å ta med noen ekstra kilo, så dette kan være lurt å sjekke opp i.

Ellers så må du velge om du vil handle varene fra nett i norge og få de sendt til hotellet du skal på, eller om du skal lete opp en sportsbutikk i statene mens du er der borte. Jeg vet ikke hva som er billigst, men ved å sende mail til en leif ahlgren på backcountry.com kan han gi deg noen prosenter på de annonserte prisene. Jeg tror det kan være en god løsning, i hvertfall hvis du finner varene i Norge og får sette/prøvd de.

Når du skal hjem kan det være lurt å ta av lappene på stasjet slik at det ser brukt ut og at du kan si til en eventuell toller at du hadde med deg turutstyret til usa for å campe der borte. Om en evt. toller kjøper den historien vet jeg ikke...

Som sagt er det meste billigere der borte, men typiske ting å kjøpe er "store" investeringer som telt, sovepose, skall-bekledning.

Lykke til med shopping!

Hilsen Mads

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja, jeg vet at dette har vært tatt opp i 1492tråder tidligere men siden jeg e lat og ikke gidder å søke og satser på at dere kommer til å svare meg uansett så spør jeg om ka nettbutikker dere anbefaler :) (i usa og canada)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.