Gå til innhold
Vandrefalk

Drømmefrokosten..?

Det er 4100 dager siden det var aktivitet i denne tråden. Det er fullt mulig å svare, men du kan jo vurdere å starte et nytt emne?

Anbefalte innlegg

Ser veldig fin ut den røya der :lol: !!

Er vel lov til å fiske litt med garn å :!: , jeg synes det er greit å sette garn innimellom (får iallefall fisk da).

Ellers så synes jeg det kan være spennede å dra oter :D .

PS: Hadde en utmerket Ørret middag her en dag/kveld 8) . Ørret, smør, rømme, potet og flatbrød :D .

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Syntes jeg måtte reklamere for dagens frokost. Både jeg og den stolte fisker (OK:garnfisker :oops: ) ble gode og mette.. :oops::lol::lol:

Du verden, knallfin fisk det der!!

Var ute og satte garn her i helga jeg også. Fikk 18 fjellørret, og tror neppe de nådde vekten på den der samlet engang. :lol::D:lol:

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Du verden, knallfin fisk det der!!

Var ute og satte garn her i helga jeg også. Fikk 18 fjellørret, og tror neppe de nådde vekten på den der samlet engang. :lol::D:lol:

Jeg fikk en ørret på garn en dag før helga, og den var sikkert like stor :D:D !!

Små ørret er kjempe god stekefisk 8) !

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Det er 4100 dager siden det var aktivitet i denne tråden. Det er fullt mulig å svare, men du kan jo vurdere å starte et nytt emne?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.