Gå til innhold
  • Bli medlem

Snøforhold Sognefjellet?


MBK

Anbefalte innlegg

Har fri i morgen, og har lyst på en tur. Men har noe greie i leggen som gjør at jeg ikke bør gå i telemarkskoene mine, så det blir ikke skitur, siden jeg ikke har andre sko.

Noen som vet hvordan det er på Sognefjellet nå? Vanskelig å gå på beina tenker jeg. Lat som jeg er, så orker jeg ikke sjekke selv, enda jeg bor i Bøverdalen. Tenkte på Dumdalen eller opp mot fra Krossbu mot det vatnet der, er det Nufsvatnet eller noe det heter?

Noen som vet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så over til Sognefjellet fra Steinflytind på søndag, og det var MYE :shock: snø overalt over 1200 meter. På Flya var det enkelte steder 3 meter med snø. Ville ikke anbefalt å gå i fjellet før i slutten av juni.

Men Knutshøi var faktisk bar, så her er det mulighet for en flott fottur. :D:wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.