Gå til innhold
  • Bli medlem

Hjælp!


Jakob

Anbefalte innlegg

Hej Alle.

Da min kammerat og jeg skal en tur nedover Hardangervidda her i uge 9, kontaktede jeg DNT i Oslo pr. mail den 22. januar, for at blive medlem af DNT og købe en nøgle til hytterne på Hardangervidda.

For at undgå at først medlemsskab blev sendt til DK, for derefter at få sendt nøgle bagefter, ringede jeg til DNT i Oslo, for at få dem til at sende mig både medlemsskab, nøgle og betale for det hele.

MEN sprogbarriere?, misforståelser?, jeg ved ikke hvad der er gået galt. Men i dag (vi skulle have haft nøglen i sidste uge) ringede jeg til DNT igen. Desværre er der sket en fejl, medlemsskabet ikke tegnet, nøglen ikke afsendt osv.

NU står vi uden en nøgle!

Er der nogle som ved hvad vi kan gøre?

Vi flyver fra Danmark på fredag og lander i Bergen omkring kl. 15:00.

Er DNT i Bergen mon åben på dette tidspunkt? Og har de en nøgle?

Jeg håber der er nogle som har en god idé.

Mvh

Jakob

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg var sist helg ute på tur, og overnattet i en av DNTs hytter utenfor Tromsø. Jeg kan ikke garantere noe, men beskjeden jeg fikk av DNT i Tromsø var at alle hyttene på fastlandet er ulåste på vinteren. Dette i tilfelle folk vil søke tilflukt for dårlig vær eller noe.

Ring DNT i Bergen, det kan hende at hyttene der også er ulåste! Om ikke, så gå på http://www.bergen-turlag.no/ og send en mail og spør om ikke noen der kan hjelpe deg med en nøkkel!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:D8) Hvis du går inn på hjemmesiden til Den Norske Turistforening; http://www.turistforeningen.no så finner du en link som heter" Gå til medlemsforening" øverst i høyre hjørne.

Her finner du Bergen turlag, og deres info er bl.a. sånn:

Besøk Turinformasjonen i Bergen sentrum!

Turinformasjonen til Bergen Turlag holder til i Tverrgaten 4-6 i Marken - sentralt i Bergen sentrum. Se kart på gulesider.no

Åpningstider:

Mandag - Fredag kl. 10 - 16.

Torsdag kl. 10 - 18.

Lørdag kl. 10 - 14.

Turinformasjonen har et stort utvalg av informasjon om friluftslivsaktiviteter i Hordaland, og landet ellers. Her kan du også melde deg inn i DNT/Bergen Turlag. I tillegg selger vi en god del utstyr, som sekker, GPS, sove-/lakenposer, ullbekledning, jakker, m.m.

Da er det mulig at det lar seg ordne. Ta evt. en telefon dit og spør. Servicen kan enkelte ganger strekke seg til det utroligste !

:?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.