Gå til innhold
  • Bli medlem

Permisjon i Mars08


johnpd

Anbefalte innlegg

Har fått permisjon fra jobben i hele mars.

tenkte jeg skulle bruke en uke på å krysse stølsheimen(nord for bergen) fra øst til vest.

har også lyst å bruke en uke på å loffe rundt på ski i en skog en plass. ikke noe lange etapper men tusle en liten mil om dagen og kose meg ved store bål. Noen som har noen forslag til hvor jeg kan reise? (helst muligheter for kollektiv transport)

OG

har dere forslag til hva jeg skal bruke resten av måneden på? :D

PS

hvis noen trenger ferie fra en snill hund som e glad i å trekke, så hadde det vært kjekt med selskap! :o:?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
med god inspirasjon fra monsen ser jeg, hund og loffe tur. ;D Bra at noen har fri til å utforske villmarka ihvertfall! :D:D

Loffetur e vel en turform som kondisen :D og ikke monsen har inspirert, det med hund er vel og kondisen som har funnet ut at når monsen får så mye bra/dra hjelp av hundene så må det være mulig for andre å få hjelp og! :lol:

har fri eller klarer å krangle seg til å ta fri, flere som burde prøve på det! :shock:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høres ut som om Femundsmarka kan være noe for deg, men usikker på kollektivtransporten som kan være kronglete. Vassfaret er jo på mange måter minst like bra, men man er vel avhengig av drosje innover fra en av riksveiene på den ene eller andre siden.

Mars kan jo av og til være en fantastisk værmåned. Jeg tror jeg hadde satt av noen dager i både Jotunheimen og Sunnmørsalpene om jeg hadde tid til det.

Håper det byr seg endel permisjonsmuligheter i fremtiden, man bør jo leve mens man har livet, og ikke bruke livet som en investering i liv nr.2 som likevel aldri kommer. Jobb stjeler for mye av livet, og vi som er så heldige å bo i Norge bør ta oss tid til å utforske vårt fantastiske land.

God tur! :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...
Høres ut som om Femundsmarka kan være noe for deg, men usikker på kollektivtransporten som kan være kronglete. Vassfaret er jo på mange måter minst like bra, men man er vel avhengig av drosje innover fra en av riksveiene på den ene eller andre siden.

Mars kan jo av og til være en fantastisk værmåned. Jeg tror jeg hadde satt av noen dager i både Jotunheimen og Sunnmørsalpene om jeg hadde tid til det.

Håper det byr seg endel permisjonsmuligheter i fremtiden, man bør jo leve mens man har livet, og ikke bruke livet som en investering i liv nr.2 som likevel aldri kommer. Jobb stjeler for mye av livet, og vi som er så heldige å bo i Norge bør ta oss tid til å utforske vårt fantastiske land.

God tur! :D

noen som vet hvordan man kommer seg til femunden uten egen bil?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.