grensejegeren Posted November 10, 2007 Share Posted November 10, 2007 Hei, tar dette som et eget emne, i tilfelle flere kan ha nytte av det. Jeg kjøpte et repsett for 111 nylig, og monterte det i min 111T, type brukt militær. Dette for å være sikker på at alt er i toppform. Brenner nydelig, men jeg får ikke til rensenåla. Justerer etter velkjent modell, 4 klikk, ned med den, og setter på dysa. og så, treffer nåla tydeligvis ikke der den skal, for den bøyes og ødelegges. Har nå kverket 2 stk, og vil høre her hva jeg gjør galt. Den brenner jo like fint uten, men er nå kjekt å ha... Kan ikke huske at dette var et problem i de jeg har mekket på tidligere? Noen som vet hva jeg gjør feil? Fredrik. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
runegutt123 Posted November 10, 2007 Share Posted November 10, 2007 Prøv følgende (litt forsiktig) Sett i rensenåla. 3klikk ned med den. opp litt, skru dysa forsiktig på, ikke stram den kjenn om rensenåla går som den skal stram dysa. Fungerer ikkedette, har du enten ei dyse der hullet er skjevt, eller en gåen spindel. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts