swesterhus Skrevet 16. februar 2004 Skrevet 16. februar 2004 Hei! Tenker på å invistere i ny sovepose, og har fått veldig bra tilbud på Mountain Equipment sine poser. Har du prøvd disse? Isåfall skulle jeg gjerne høre din mening. Likeså om du har erfaringer med deres Goretex XCR jakker og egne bukser...? Tusen takk!
Tommy Skrevet 16. februar 2004 Skrevet 16. februar 2004 Har ikke personlig erfaring med merket, men kjenner ett par stykker som har soveposer fra ME. De er meget godt fornøyd!!!
Gjest Anonymous Skrevet 16. februar 2004 Skrevet 16. februar 2004 Har brukt en ME (Iceline tror jeg den heter) pose i noen år, og er meget godt fornøyd. ME har jo fra gammelt av ry på seg for å være noe av det aller beste på dunprodukter, og jeg har hatt en ME dunjakke i 15 år som var mitt kjøpsargument. Fedhered Friends (et amerikansk merke) har enda bedre dunkvalitet (måles i "loft"), men ellers er tror jeg ME er fullt på høyde med resten av gjengen. Det vannavstøtende ytterstoffet gjør forresten en meget god jobb i våte, kondensfulle telt.
Lars Skrevet 16. februar 2004 Skrevet 16. februar 2004 Vi hadde en del med ME Iceline i klassen da jeg gikk Friluftsliv i Bø. Også en av lærerne ble observert med en slik... Ingen hadde noe å utsette, snarere tvert i mot. Jeg har et gore-tex overtrekk for sovepose fra dem, og det er veldig bra. Puster godt. Standard i snøhule (da kan du seile sovepose og liggeunderlag ut og inn fordi alt jo er i samme pose) Mvh -lars
GrendelRaptor8 Skrevet 18. februar 2004 Skrevet 18. februar 2004 Har en dunvest derfra. Ingenting å si på den. Kjempebra.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå