Gå til innhold
  • Bli medlem

Hasle K400


asse22

Anbefalte innlegg

Hei..

Jeg har litt lyst til å kjøpe Hasle K400.. Har lyst på en kajakk uten å legge for mye penger i det. Jeg ser at den egentlig er for barn/juniorer som har en vekt mellom 40 - 70 kg. Jeg er ca 180 cm høy og veier 65 kg. Har tenkt å ha en kajakk bare for å ha muligheten til å padle, og jeg har også litt lyst til å bruke den til litt trening og dagsturer på sjøen.

Er det noen som har noen innvendinger mot å kjøpe en slik kajakk? Lurer også på om det er noen som har noen erfaringer med Hasle K400?

Vet at det finnes mye bedre ting enn dette, men vil ikke legge mer en 5000 i det.. kanskje.

Hilsen Asbjørn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vi bruker K400 for barna (7 og 10 år.)

Den er FOR barn i rolige farvann, med voksne tilstede.

Hadde du vært under 1,5m og under 50 kg, så kanskje....!?

Den har ikke ror, ikke vanntette skott (men synker ikke), er moderat retningsstabil, er i myk, men hardfør plast, mangler liner til å holde i ved rundvelt, stamper ganske mye i bølger osv.

Vurder heller en brukt kajakk i plast hvis 5000 kr er maks.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.