Gå til innhold
  • Bli medlem

Verv meg til DNT [avsluttet]


Anbefalte innlegg

Har du lyst til å verve meg inn i DNT? Ja, da har du muligheten for å få et gavekort på hele 100NKR :shock:

Ikke la denne sjansen gå fra deg, skriv en liten notis om hvorfor akkurat DU fortjener de 100..

Jeg annonserer vinneren om ca et døgn :D

ps

kan også sende meg en pm hvis du ikke vil smiske i all offentlighet :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det aner meg at du er en ung og ivrig fjellentusiast - :D

Men når du blir eldre, så vil du nok finne mange gode sider med Turistforeningen. Da gjør det deg heller ikke så mye om det koster litt å bo på hyttene deres.

Men når det er sagt, så liker ikke jeg heller overfylte hytter! I "våre" hytter, hyttene sør for Haukeliseter ( som tilhører Stavanger Turistforening ), er det sjeldent folk på hyttene som ligger i høyfjellet. ( Merkelig i grunnen... ) Da er det ganske kjekt å komme til en tørr hytte hvis været er kjipt... Minuset er jo at det koster litt hvis du skal på lengre turer.

Jeg synes det er greit å ta en overnatting inne på lange fot/ skiturer. Da får man tørket klær og varmet seg skikkelig en natt:)

PS; jeg trenger ikke de 100 kronene, men kanskje du skal kjøpe deg en DNT-button for dem? :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du lyst til å verve meg inn i DNT? Ja, da har du muligheten for å få et gavekort på hele 100NKR :!:

Ikke la denne sjansen gå fra deg, skriv en liten notis om hvorfor akkurat DU fortjener de 100..

Jeg annonserer vinneren om ca et døgn :wink:

ps

kan også sende meg en pm hvis du ikke vil smiske i all offentlighet :D

Mayhassen; flotte bilder+ turbeskrivelser på hjemmesiden din! Ble sittende i lang tid å lese, jo! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mayhassen; flotte bilder+ turbeskrivelser på hjemmesiden din! Ble sittende i lang tid å lese, jo! :?

Takker :D

Jeg gir 100 spenn til den som klarer å melde meg ut...

Men er det ingen som vil ha de pengene kan jeg bare melde meg inn selv altså, grunnen til jeg melder meg inn er kun fordi jeg tjener på dette selv økonomisk, ingen andre grunner egentlig.

På min neste tur har jeg planer om 4døgn på ei hytte, dvs 595kr ink medlemskap. Uten medlemskap kommer dette på 530kr. Jeg vil sannsynligvis overnatte flere ganger på ei slik hytte, så da sier det seg selv hvorfor jeg melder meg inn.

Og Erik, send meg en pm med ditt fulle navn og medlemsnr så skal jeg fikse at du ikke lenger er medlem :?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og Erik, send meg en pm med ditt fulle navn og medlemsnr så skal jeg fikse at du ikke lenger er medlem :?

Takk for tilbudet, men en dag skal jeg selv ha gleden av å melde meg ut. :? Jeg må først bli velstående nok til å slippe å måtte tenke økonomi (altså ikke lenger måtte selge sjelen min for å spare penger ved DNT's rabattordninger).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.