Gå til innhold
  • Bli medlem

Anbefalte innlegg

Skrevet

Heisan

Jeg kjøpte i sommer en multifuelbrenner av merke Tyldum outdoor bare av ren nysgjerrighet og for eventuelt å få rensket den bort fra markedet. Betalte bare et par hundrelapper så noe økonomisk ruin blir det ikke.

Har fyrt den opp på både gass og bensin og brenneren ser faktisk it til å fungerer greit på begge drivstofftypene. Selve brenneren minner litt om Covea Booster i konstruksjonen, men drivstoffslange, reguleringsventil, flaske og pumpe er mindre robust og virker litt pinglete.

Navnet høres jo norskt ut, og teksten på eska står på norsk.

Finner ikke noe opphavsland eller firma på nett som heter Tyldum outdoor. Lurer rett og slett på om dette kan være den kopien av Covea som var på markedet og hadde dårlig omtale for en del år tilbake i tid?

Noen der ute som har kjennskap til denne brenneren?

IMG_8063.thumb.jpeg.fae76b2a7f04771979f5865ecbcf0325.jpegIMG_8064.thumb.jpeg.02eadcc1b57d6154211d87e328f4cefd.jpeg

Annonse
Skrevet

At det står BRS-8 nederst på fronten av boksen er jo litt avslørende  :-) 
Min erfaring med BRS-8 er ikke spesielt god. 

Min siste nye primus er en iWalker, det er jo en Svea 123 inspirert sak, litt mer stillegående, noe høyere effekt. noe jeg kan anbefale å prøve for de som ønsker seg en SVEA i billigutgave. Reservedeler aner jeg ikke om er spesielt lett tilgjenglig, men absolutt noe som er verdt å teste.  

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.