+Marius Engelsen Skrevet 21 timer siden Skrevet 21 timer siden (endret) Jeg vurderer ny tørrdrakt til bruk i havkajakken. Jeg padler mye, langt, og i dårlig vær hele året. En gang i blant også i fint vær. Min Ursuit AWS har vært en kanonbra og slitesterk drakt! Stoffet er egentlig overraskende bra enda, men både hals- og armmansjetter må skiftes om et halvt års tid. Så jeg tanker at jeg gjør en siste runde med tetting av alle hull og sømlekkasjer, og kjøper ny drakt når mansjettene er utslitt. Valget står mellom en ny AWS. Da river jeg ut tisseglidelåsen jeg har satt inn i min drakt, og overfører til den nye. Ellers er drakten «ren» og uten dilldall. Eller så blir det en Level Six Odin. Det er en mer maksimalistisk drakt med klaff over glidelås, dobbelt liv, og borrelås rundt hansker og padlesko. Noen tanker eller erfaringer med Level Six drakten? (Det er kun disse to som er aktuelle, ingen andre drakter ) Endret 21 timer siden av Marius Engelsen Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.