Gå til innhold
  • Bli medlem

Dyre friluftsklær


REs

Anbefalte innlegg

Nå er det lenge siden jeg har bidratt med noe her på dette forumet, men siden vi nå har passert vårjevndøgn og det går mot lysere tider så tenkte jeg at jeg ville komme med et lite tips og fortelle om en opplevelse jeg hadde like før fjorårets sesong startet.

Jeg hadde lenge gått og ønsket meg en ny skalljakke. Men prisene er høye og utvalget kan sammenlignes med en jungel, så det er ikke så lett.
Men en lørdag kjørte jeg en venn og hans familie, som ikke har bil, til Ålgård hvor det er en stor outlet butikk som selger mange kjente merkeklær til en overkommelig pris. Jeg hadde ikke planer om å kjøpe noe som helst, men står man foran en Norrøna butikk uten å ha noe spesielt annet å gjøre, så kan man like godt gå inn.
For å gjøre en lang historie, med tre besøk i samme butikk, kort, så ble det faktisk ny jakke. En Norrøna Lofoten Gore-Tex pro anorakk. Den hadde det meste av de tingene jeg har savnet på andre tilsvarende plagg som f.eks. ekstra lengde, men det beste var at den hadde fjorårets farge og var på tilbud med ca. 70% rabatt.
Veiledende utsalgspris 8499,-
Dagens pris 2499,-

Jeg hadde prøvd en av årets modeller to ganger, men da jeg like vel sa nei takk så ble jeg vist bort til et stativ med tilbudsvarer, innerst i butikken, som jeg ikke hadde registrert. Jeg forstår at butikken helst selger varer til full pris, men ofte kan det være lurt å spørre etter tilbud eller modeller fra fjorårets kolleksjon. Det kan være penger å spare.

Stort sett alt jeg har av dyre sko og klær er kjøpt på tilbud og det kan sikkert komme godt med for mange i dagens situasjon. 

 

350474563_633634985306252_8074218958977731901_n.jpg

Endret av REs
  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Takk for tipset. Ålgård er innen rekkevidde for meg, og siden jeg aldri har vært i den outletbutikken, mange jeg kjenner har vært der, må jeg bare komme meg opp der og sjekke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.