sherpa Skrevet 15. september 2023 Del Skrevet 15. september 2023 Jeg har ei Polar Grit X klokke. Den skulle ifølge opplysningene da jeg kjøpte den ha høydemåler, noe den ikke har, og som jeg i etterkant har fått bekreftet fra Polar er en feil de jobber med. Det at den skulle ha høydemåler var hovedgrunnen til at jeg kjøpte den. Modellen som heter Polar Grit X Pro sier de har høydemåler. Er det noen som har erfaring med den modellen og kan bekrefte at den har det som loves? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TørreSokker Skrevet 15. september 2023 Del Skrevet 15. september 2023 Hvis det er markedsført med en funksjon og den funksjonen mangler, så faller det inn under mangel i forbrukerkjøpsloven. Da kan du reklamere på produktet. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sherpa Skrevet 16. september 2023 Forfatter Del Skrevet 16. september 2023 Oppdaget ikke mangelen før etter et år og har ikke kvitteringen. De har innrømmet mangelen og sier de skal komme med en oppdatering. Ettersom en bekjent vurderer å kjøpe Grit X Pro modellen lurer vi på om den har fungerende høydemåler. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
+rhammervik Skrevet 16. september 2023 Del Skrevet 16. september 2023 Polar Grit X Pro har en fungerende høydemåler. Hr brukt Grit X pro i ca ett år. Kalibreres den ved kjent høyde, fungerer den greit referert til karthøyde på tur. 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sherpa Skrevet 16. september 2023 Forfatter Del Skrevet 16. september 2023 Takk. Det var det svaret vi håpet på. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.