Gå til innhold
  • Bli medlem

STS Comfort plus Self Inflating?


Anbefalte innlegg

Er nå på mitt tredje STS Comfort Plus XT underlag. (Regular Wide størrelse).

Det mest komfortable underlaget jeg har hatt, vekt og volum er ok til korte fotturer på sommeren, og høyst innfor i kajakken og til vinterbruk. Men det reflekterende belegget går i oppløsning stadig, og det kommer sølvfolie ut ventilen når det tømme for luft. (Reklamert to ganger).

Alle har vert samme Batch-nummer, så jeg håper det er blitt bedre nå hvis noen skulle kjøpe ett slikt.

Uansett, jeg ser Comfort Plus Selvoppblåsbart i stor dameutgave veier ca. det samme, lengden er lik, det er litt smalere, høyere R-verdi og pakkvolumet er knapt større.

Noen som har prøvd komforten på dette eller tilsvarende? Er det bra saker å ligge på? Ser ut som det skal passe fint nedi kajakken størrelsemessig.

(Til lettere fotturer bruker jeg Exped Synmat UL MW).

https://seatosummit.eu/products/comfort-plus-self-inflating-womens-sleeping-pad?variant=41761310933142

Endret av Marius Engelsen
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.