Jump to content

Riss under broer i Oslo

Olsv
 Share

Recommended Posts

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Share

• Similar Content

• By QueenVinter
      Hei! 
      Jeg og samboer er såvidt turvant (vi gikk Gaustadtoppen og noe på Hardangervidda i fjor sommer), har telt og hengekøyer. Vi ønsker å gå tur i sommer, som må være tilgjengelig fra Oslo med kollektivtransport (tog/buss), og gjerne over 4-5 dager. Vi får gått en del km hver dag så lenge terrenget ikke er for tøft. Jeg fryser veldig lett og hadde satt pris på sannsynlighet for plussgrader (i fjor snødde det en natt), samt litt variert terreng. Er det noen som har gode tips? Jeg setter stor pris på alt, da ut.no er en stor jungel å lete seg frem i! 
    • By henningbw
      Min samboer trenger en ny tursekk. Vi er ikke så erfarne, så vi ønsker å prøve den i butikk med godt utvalg av kvalitetsprodukter, samtidig som vi får anbefalninger og tips fra erfaren selger, som vet hva man skal måle, hva som passer ulike kroppsfasonger, osv.
      Har dere noen butikker å anbefale i Oslo og omegn?
    • By Kagge
      Merka på sist tur at stingene til sålen på crispi sydpolen skoa mine startet å rakne. Og trenger derfor å få reparert disse før neste utfart. Jeg har prøvde å finne noen som kan reparere 75mm sko i Oslo, men alt jeg har kommet fram til er at jeg må til Hemsedal. Er det noen her som vet om en skomaker i Oslo området som fikser 75mm sko?
    • By Utpåtuuur
      Hei! Jeg lurer på om noen vet om andre steder å gå topptur på ski andre steder enn norefjell, men ikke lengre unna? ☺️ 
    • By Annajoh
      Hei!
      Mulig feil sted å spørre, men prøver meg uansett! Jeg er med og arrangerer et utdrikningslag som skal foregå i marka. Vi tenker å leie en hytte i oslomarka en plass, og arrangere morsomheter og/eller prøvelser som hele utdrikningslaget kan delta i. Noen som har noen spennende forslag til aktiviteter? En "voksen" vri på natursti eller noe liknende i marka? Dette skal skje tidlig i august, så vi satser på nogenlunde varmt vær!
      alle forslag mottas med takk!
  • Recently Browsing   0 members

No registered users viewing this page.

• Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use, and privacy rules Privacy Policy