Gå til innhold
  • Bli medlem

Vassfjøro


sjurmr

Anbefalte innlegg

Annonse
  • 1 år senere...

Jeg tviler på at de kan hjelpe deg, men du kan jo prøve med en e-post til Bergen Klatreklubb http://www.bergen-klatreklubb.no/klubb/kontakt.html

Hvis du har erfaring med å legge egne sikringer, slik at du føler at du kan klatre, og eventuelt snu, trygt skader det ikke å prøve seg uten rutebeskrivelse. Plukk ut en linje som ser gangbar og artig ut og sett igang.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, jeg har sett på den veggen jeg og. Observerte den når jeg var på telt tur ved Solse.

Er ikke det veldig lang annmarsj til veggen. kan det stemme med ca 6 timer vis en kjører inn til solse.

der en må ha nøkkel til bommen som er laget. eller er det en kortere vei?

Det så veldig klatre vennlig ut fra lang avstand.

prøver å legge til et bilde av vassfjøro(trykk på bilde for å forstørre)

post-1532-13347450304_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 7 måneder senere...

Nå har ikke jeg gått fra Solsæ, men så langt kan det ikke være. Jeg og min bror gikk fra Tunheim (ca. 50 moh) i normalt tempo og nådde toppen på 4 timer. Det er vel ca. 12.5 km og knappe 1600 høydemeter. Jeg vil tippe man kan gå inn til veggen på 2.5-3 timer fra Tunheim eller Ljono. Bunnen av veggen ligger på ca. 1200 moh.

Har prøvd å kontakte BKK men ikke fått svar. Dersom noen vet noe ikke nøl med å gi en lyd :wink:

Mvh,

Sjur

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.