GĂ„ til innhold
  • Bli medlem

2 telt i stua - Trolltind vs Mil 1 LT begge Helsport


Memento mori

Anbefalte innlegg

Annonse
1 minutt siden, foroll skrev:

Mil 1 er forbausende lite. Alltid innbilt meg (uten Ä ha sett det i virkelighet) at det ligner pÄ Unna/Niak i stÞrrelse.

Det er veldig mye mindre en Unna. Unna er stort, Mil 1 er skikkelig lite 😉

Lenke til kommentar
Del pÄ andre sider

Jeg mottok mitt Hilleberg Niak i posten i dag og slo opp pÄ gulvet. Synd jeg ikke tok bilde. Har Soulo og Helsport Fjellheimen X-trem 3 Camp fra fÞr. Ringstind Light 2 har vÊrt innom. Niak virker forbausende romslig sammenlignet med bÄde Ringstind 2 og Soulo. Mil 1 ligner mer pÄ @Terka sin oransje bivuak. Det ser dog spennende ut med stor Äpning. Fungerer sikkert flott i skogen i kombinasjon med en tarp, men ikke akkurat noe Ä dra med pÄ hÞyfjellet.

Lenke til kommentar
Del pÄ andre sider

3 timer siden, Memento mori skrev:

Det er vel Obligatorisk med Ä legge ut bilde av telt i stua, og vÊrtfall nÄr du har 2 samtidig.

Det var da pokker hvor rent og ryddig det var i den stua da! Legger lista svÊrt hÞyt her skjÞnner jeg... NÄvel, jeg har ikke kamera, sÄ det er nÄ unnskyldningen min uansett da ;)

Lenke til kommentar
Del pÄ andre sider

1 minutt siden, zimwalker skrev:

NĂ„vel, jeg har ikke kamera, sĂ„ det er nĂ„ unnskyldningen minï»ż uansett da ;)ï»żï»ż

Alt er tatt med mobil. Og litt artig at jeg stÄr pÄ samme plass og tar de. 

17 minutter siden, foroll skrev:

Fungererï»żï»ż sikkert flott i skogen i kombinasjon med en tarp, men ikke akkurat noe Ă„ dra med pĂ„ hĂžyfjellet

Mil 1 har to fortelt, du kan velge om du vil ha ingen, ett eller to. Det har sÄ lav profil og med to fortelt tÄler det mye vind i fÞlge ryktene. 

26 minutter siden, Terka skrev:

Hvorï»ż gĂ„r grensa mellom bivuï»żak ï»żï»ż

Her er vel svaret enkelt - Ved Nþd, ellers er det telt som gjelder🙈

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del pÄ andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nÄ og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nÄ for Ä poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn pĂ„ siden automatisk.   Vis som en ordinĂŠr lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   TĂžm tekstverktĂžy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved Ä bruke dette nettstedet godtar du vÄre BruksvilkÄr. Du finner vÄre PersonvernvilkÄr regler her.