Summit Skrevet 24. juli 2006 Skrevet 24. juli 2006 Vurderer å kjøpe denne siden jeg trenger en effektiv og enkel vannkoker i felten. Noen erfaringer? Selges til 979 kr hos www.xxl.no . Skal visstnok koke 0.5 l vann på 90 sekunder.
hvalhai Skrevet 24. juli 2006 Skrevet 24. juli 2006 Hei Jeg kjøpte en på xxl, for en stund siden. Har desverre ikke fått prøvd den så mange ganger, men jeg har kokt vann og laget havregrøt på den . Så langt er jeg fornøyd Det eneste er vel at det kan ta noe lenger tid, hvis det blåser mye. Da kan det kanskje være nødvendig å skjerme den litt. Jeg har planer om å kjøpe en av kjelene som hører til også... En til vann og en til andre ting Fordelen er jo at dette utstyret ikke veier mye og at du kan putte delene nedi selve kokedelen Håper du blir fornøyd
runegutt123 Skrevet 24. juli 2006 Skrevet 24. juli 2006 Jetboil må vel være det eneste gassystemet jeg gjerne skulle hatt. Facinerende kjappt og enkelt. I og med at kaffekoking står for 90% av drivstofforbruket mitt på tur, har jeg faktisk vurdert denne og.... for en ihuga forkjemper for flytende drivstoff, sitter gasavgjørelser langt inne.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå