Gå til innhold
  • Bli medlem

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det noen som her vært i området rundt Gråhø (den på 2014 moh) nylig?

Begynner det etterhvert å bli muligheter for fottur til topps der uten å måtte traske i så alt for mye snø eller?

Hvilken side er det i så fall best å gå fra (minst mulig snø)?

Og...hvordan ser det ut i Leirdalen i Jotunheimen for tiden?!

Jeg begynner å bli utålmodig. :?

Husker jeg var på Ryggehø i øst-Jotunheimen allerede 2. juli i 2003 nesten uten å gå på snø i det hele tatt. Er sommeren sen i år?

Annonse
Skrevet

Hei du!

I Leirdalen er det meste farbart no. Snøen blir sakte men sikkert meir og meir borte, men du må nok rekne med litt snø likevel. Dette ifylgje vertskapet på Leirvassbu, ringte dit no. Sommaren er nok litt seinare i år enn vanleg, men den er ikkje veldig sein.

God tur!

Skrevet

At sommeren er senere i år enn vanlig må da være en feilaktig påstand? Se f.eks. på webkameraet på www.eidsbugarden.com og www.turtagro.no. Det er da virkelig mindre snø enn det pleier i slutten av juni.

Skrevet

Mari: Takk for informasjonen!

Tom: Jeg håper du har rett! 8)

Skrevet

Gikk fra Billingen (ovenfor Pollfoss) til Gråhø i går (2. juli). Stort sett bart. Intet problem til fots. Ved Billingen må en gå opp stien til høyre for elva, ellers kommer en neppe over lenger opp. Ellers er jo Gråhø best egnet på ski. Det er laaangt til fots. Brukte 5 1/2 time til toppen i godt tempo. God tur!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.