Rutilus Skrevet 18. januar 2018 Skrevet 18. januar 2018 Hei, jeg har ikke lenger vorsteher, og må dermed trekke pulken sjøl. Jeg har Fjellpulken-pulk. Jeg ser også at fjellpulken har en forsterket variant av persondraget sitt, i tillegg til standarddraget for pulk. Er det forsterkede draget verdt pengene/nødvendig/tyngre/bedre å kjøre med, og er det lett å knekke standardraget, slik at det er et argument for å kjøpe den forsterkede utgaven? Det er her snakk om å brukes på en Fjellpulken-pulk, og dermed er vel Acapulca-dragene utelukket da de ikke passer? Ønsker erfaringer fra brukere. På forhånd takk Mvh Rutilus Siter
+Espen Ørud Skrevet 18. januar 2018 Skrevet 18. januar 2018 Jeg bruker standarddraget. Jeg går mest på "normale" fjellturer i Finnmark på 2-6 dager. Litt i overkant tung pulk de gangene jeg er alene. Har ikke hatt noe problem med det og det er samme draget som jeg hadde til barnepulken da ungene var mindre slik at det draget nå er 11-12 år ca. Har hatt en del uhell med velt, kantringer og fall gjennom tidene, men draget er like helt. Så til min bruk holder det fint. Det er mulig jeg hadde vurdert anderledes om jeg skulle på ekspedisjon over lang tid i veldig kupert og/eller ulendt terreng, men så langt driver jeg ikke mye med slik. Bruker en Fjellpulken 168:Winter solitude by Espen Ørud, on Flickr 1 Siter
Houmb Skrevet 31. oktober 2023 Skrevet 31. oktober 2023 Herlige bilder og gode innspill! (Beklager tidenes seneste tilbakemelding på et innlegg/svar.) vh Rutilus 1 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.