Ahorn Posted August 7, 2016 Share Posted August 7, 2016 Vi har «arvet» en ajungilak 4000-nanok sovepose, men finner ingen informasjon om den. Er det noen som har kjennskap til hvilke temperaturer den egner seg i? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Turlyst Posted August 8, 2016 Share Posted August 8, 2016 Er den grønn utvendig og oransje innvendig. Uten glidelås også? Den soveposen jeg sikter til er en veldig varm dunpose for vinterbruk. Tror den bare het Ajungilak Nanok. Min ble stjålet, og tapet er fortsatt tungt Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ahorn Posted August 9, 2016 Author Share Posted August 9, 2016 Beskrivelsen passer svært bra :-). Da satser jeg på at dette er en god vinterpose som bør beholdes. Takker for svar. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Turlyst Posted August 9, 2016 Share Posted August 9, 2016 Min holdt meg god og varm i -20 grader, men da var den i flott stand og oppbevart korrekt. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts