joakim84 Skrevet 8. januar 2006 Del Skrevet 8. januar 2006 Skal kjøpe meg nye fjellsko og etter my prøving har jeg kommet til følgende alternativ: - Lundhags pro 2000 - Varg isogaisa eller rastegaisa Noen som har erfaringer og tips her? Lurer på om varg sine kan bli noe varme på sommeren? Er det noe poeng i å bruke noen hundringser ekstra på rastegaisa??? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
A.l Skrevet 9. januar 2006 Del Skrevet 9. januar 2006 Hei Jeg har Isogaisa og har vert veldig fornøyd med dem i de 3 årene jeg har hatt dem. Det er ingen sommer sko, det er de alt for varme til. Veldig mange får gnagesår av dem de er veldig trange og stive så prøv dem ordentlig før du kjøper dem. Hvis du skal bruke dem som tur sko så ville jeg ha valgt noen andre. Hilsen Atle Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
A.l Skrevet 12. januar 2006 Del Skrevet 12. januar 2006 Hei Retter litt på meg selv... Som tur sko så mente jeg hvis du skal rusle på stier så ville ikke jeg kjøpt dem men, utenfor stier i myrer og stein eller bratt fjell der er de fine. Jeg bruker dem til jakta Hilsen Atle Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
thrill Skrevet 12. januar 2006 Del Skrevet 12. januar 2006 Eg brukar dei også om sumaren, og finn dei ikkje for varme. Som A.l skriv er dette ingen støvel for 'turer i skog og mark', du bør difor nøye sjå over behovet ditt. Isogaisa er stive i byrjinga, men mjuknar noko etter bruk. Gummikanten gjer at dei er vanskelege å gå inn, dei må difor sitte som støpt frå børjan av. Elles må du, slik som meg, bruke nokre veker med sportstape, og pleie dine gnagsår. Når du er over denne kneika er det fantastiske heilårssko med god pusteevne, vanntette og særs slitesterke. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lommelun Skrevet 9. februar 2006 Del Skrevet 9. februar 2006 Har brukt skoa i flere år nå, sålangt meget fornøyd. Dette er kraftige fjellsko. Derav så er dem tyngre enn f.eks. forsvarets marsjstøvel. Kort tid etter kjøp løsnet sålen i tuppen. Leverte skoen på butikken og etter noen dager kom dem i posten ferdig reparert. Viste seg at det var en produksjonsfeil på alle skoa som ble laga samtidig med mine. Noe gæli med limet vistnok.. Jeg har ingenting vondt å si om dem. Har enda ikke gitt meg et eneste gnagsår. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.