Gå til innhold
  • Bli medlem

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det noen som har sett en av disse til salg i Norge i det siste?  Ser ut til å være ganske billige og varme synt poser som ikke veier ett tonn og er på størrelse med en elgkalv. Det jeg finner av erfaringer tilsier at de burde være av bra kvalitet.     Om de må kjøpes utenfor Norge,,,, hvor?    og Alternativer utenom Mammut og Isbjørn? 

Skrevet

Tror jeg egentlig har siktet meg inn på -30 da jeg har tenkt på å bruke disse til vinterturer med barna.  Blir nok ikke de kaldeste nettene men fint om de holder seg varme i minus 15 med litt klær på seg. Da sover jeg bedre også om jeg veit de ikke fryser.   Har prøvd litt med doble poser osv men blir mye ball syns jeg.  Veit at disse er merket i Farenheit ;)

Skrevet

Jeg har en Lamina-variant; UltraLamina 15. Verdt å merke seg at 15-tallet viser til fahrenheit, som omregnet er minus 9,4 grader celsius.

Posen er svært god rent kvalitetsmessig mht stoffvalg (slitesterkt), men den holder ikke ned til minus 9. Jeg har hatt den ned til minus 3. Da lå jeg med lange ullunderbukser, langarmet ullgenser, tynn fleecegenser og lue. Frøs ikke den natten, men følte at jeg var nær posens isolerende tålegrense.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.