Gå til innhold
  • Bli medlem

Brekketindane, Sunnmørsalpane


Gjest Anonymous

Anbefalte innlegg

Annonse

Var i Romsdalen tidlig i sommer,ble veldig facinert,og på forumet har det vært skrevet og vist mye flotte bilder fra Sunmøre.

Du har jo bidratt mye Svein,så jeg har planlagt noen raid til nordvestlandet 06,der synes det og utføres kvalifisert rangling.

Er forsåvidt åpen for forslag,særlig m.h.t ryggtraverser.

Har tenkt 3 helgeturer,hvorav 1 alt er tiltenkt S.Vengetind og Kongen/Dronninga.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Yngve, kommer litt an på .... men for å se de sørligste delene av nordvestlandet bør du kanskje ta en tur på Ørstahalvøya, f.eks er området rundt Standaleidet fantastisk.

Så en tur i mellom disse.... Tar du overnatting på Patchellhytta i Habostaddalen, eller ligger i telt for den saks skyld, har du mye å velge mellom. Brekketindmassivet, Smørskredtindane osv.

Geografisk er det ikke så veldig langt mellom disse to forslagene, men landskapet er likevel ganske forskjellig. Er det fint vær, GARANTERER jeg to kjempehelger.

Du kan også se på området mellom Valldal-Tafjord-Geiranger, kanskje Skorene?

Ang turer rundt Patchellhytta har jeg liggende mye info ute på web, Standaleidet osv er rett rundt hjørnet....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Heriks fremhevet denne emne

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.