kjellinge Skrevet 21. oktober 2005 Skrevet 21. oktober 2005 Hei, Nokon som har erfaring med Bergans si Anatomic bukse ? KI Siter
Gjest Anonymous Skrevet 12. desember 2005 Skrevet 12. desember 2005 Det lurer jeg også på. Hvem selger denne i Oslo? Har bare funnet Snowdrift, og denne var det for mye dill med. Siter
Gjest Anonymous Skrevet 13. desember 2005 Skrevet 13. desember 2005 Jeg har hatt denne buksa i et par år. Knallbra bukse. Puster bra og holder vannet ute. Gode luftemuligheter. stretch i stoffet gjør buksa smidig. Også god slitestyrke. Et godt kjøp! Siter
Gjest Anonymous Skrevet 15. desember 2005 Skrevet 15. desember 2005 Det lurer jeg også på. Hvem selger denne i Oslo? Har bare funnet Snowdrift, og denne var det for mye dill med. Buksa er observert på Sportshuset.... Siter
RS Skrevet 15. desember 2005 Skrevet 15. desember 2005 Jeg var innom Sportshuset mellom Gunerius og Sentrum scene, der hadde den ikke. Men de hadde den hos Villmarksmagasinet. Jeg prøvde den, men jeg likte ikke detaljene på den. Den var også for lang i bena i str. medium. Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.