Gå til innhold
  • Bli medlem

vilmarksmesse lillestrøm 27-30 mars


Anbefalte innlegg

Annonse

Til de som har vært på messa tidligere:

Har det brukt å være noen gode tilbud på Ally kanoer?

 

Var ikke det i fjor ihvertfall. Syns generelt det ikke er så mye gode tilbud på messer. Tittet på Ally selv i fjor og du får det like billig i butikker.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

En av grunnene til at jeg dro på messa i fjor var for å se om jeg kunne få kjøpt Ally kano på messetilbud. Da jeg spurte om pris så fikk jeg et "messetilbud" som var dyrere enn det jeg hadde sett på nett og da jeg viste selgeren nettsiden på mobilen min så tilbød han å matche den prisen..

Ble ikke noe kjøp på meg....

 

Om man er god til å prute og drar dit siste dagen så er det kanskje mulighet for å presse prisen... kanskje til og med så mye at det dekker reise, inngang og bespisning på messa :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.