Gå til innhold
  • Bli medlem

Forolhogna


Gjest Anonymous

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous

Noen som har tips om hvor det er greit å starte fra, for å komme raskt inn på snaua og nær fiskevann???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Noen som har tips om hvor det er greit å starte fra, for å komme raskt inn på snaua og nær fiskevann???

Fortsett forbi Budalen retning Storbudal og videre innover Synnerdalen. 40,- i bompenger. Parker innerst i dalen så har du vidt geografisk område å boltre deg på. Dersom stor fisk er målet ditt, kan Forelsjøen anbefales. Ørreten her blir stor, men den er vanskelig å ta. Ellers er Y-tjønnan også bra valg.

God tur!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg startet sydfra og gikk fra Sotohaugen i Os kommune og derfra direkte mot toppen. Stor bred traktorvei innover. Lett å gå, noe stigning mot toppen. Ca 500 høydemeter kan jeg tenke meg. Sikkert godt med fisk i Forolsjøen, for den som ikke er like praktisk anlagt som meg, jeg fisker helst i fiskedisken på Meny eller tilsvarende, det tar minst tid og er i lengden billigst :D

post-480-13347439531_thumb.jpg

post-480-133474395333_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.