Gå til innhold
  • Bli medlem

Anbefalte innlegg

Skrevet

Gikk fint med joggesko, men vi hadde med fjellsko. Traff på noen i lette sommersko og noen i motorsykkelsko. Så det var litt forskjelige sko.

• 1 måned senere...
Skrevet

Har også et par spørsmål ang. Gaustatoppen. Jeg vil gjerne unngå verste "rushet" av turister og joggere (skal sove i telt der det flater ut før den siste biten til toppen) og samtidig dra før snøen kommer. Har forholdsvis liten turerfaring og vil gjerne ta den enkle ruta fra riksveien. Når bør jeg dra?

Gjest PaperCut
Skrevet
Har også et par spørsmål ang. Gaustatoppen. Jeg vil gjerne unngå verste "rushet" av turister og joggere (skal sove i telt der det flater ut før den siste biten til toppen) og samtidig dra før snøen kommer. Har forholdsvis liten turerfaring og vil gjerne ta den enkle ruta fra riksveien. Når bør jeg dra?

Det er litt vanskelig å gi noe fasitsvar på dette, men jeg vil tro at det er noe mer trafikk der oppe i fellesferien enn ellers på året.

Hvis du ser på værstatistikken, så kan det se ut som første halvdel av September kan være et godt valg for tur.

http://www.yr.no/place/Norway/Telemark/Tinn/Gaustatoppen/statistics.html

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.