Gå til innhold
  • Bli medlem

lakenpose


Anbefalte innlegg

Skal ha meg en pose i silke. Hvilken form bør en slik pose ha, rektangulær eller mummi? har en sovepose på 190 og en på 220, blir det en dårlig løsning med en lakenpose på feks 230 i en sovepose på 190 eller går det greit?

Erfaringer med dette. Noen konkrete anbefalninger?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

jeg har en silkepose fra bergans i mumieform. bruker den kun i sovepose. vil nok tro at en mumiepose vil være mest komfortabelt i sovepose, men jeg har ikke prøvd rektangulær type i sovepose. skal du kun bruke silkeposen i sovepose kan du like godt kjøpe mumiefasong. som sengetøy på hytter er nok rektangulær å foretrekke. skal en pose dekke begge bruksområder må du enten kjøpe to silkeposer, eller velge. hva du evt. bør velge kan sikkert noen med mer erfaring enn meg svare på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.