DrSmooth Skrevet 30. juni 2009 Skrevet 30. juni 2009 Hehe, en kjedelig aften på jobb skapte jammen brudulje, dog bevisst Kjenner man først en mulig gnagsårtendens på markaturen, ja da kan man være sikker på at helvetet er nært forestående på fjellturuka si litt senere. Derfor tape på forhånd etter mitt syn! Det hjelper lite å tro på julenissen i mai, han kommer garantert ikke før jul, såvel som å tro at gnagsårene uteblir på fjellturen når man merket tendenser tidligere. Derfor, Forebygg istedet for å vente til faenskapet allerede har startet Etter mitt syn er det totalt unødvendig å få gnagsår, såfremt man har lært hjemmeleksa Dette er kloke ord. Vel talt!! Siter
Tuborg Skrevet 30. juni 2009 Forfatter Skrevet 30. juni 2009 Hva om vi dreier det over til hvilken sportstape type som egner seg best? Går man inn på et vanlig apotek så har de fleste kun en smal ikke elastisk meget tynn sportstape. Denne synes jeg personlig er noe dritt. Den fester seg etter hvert til sokken og klumper seg, noe som resulterer i at du garantert får sår. Siter
DrSmooth Skrevet 1. juli 2009 Skrevet 1. juli 2009 Hva om vi dreier det over til hvilken sportstape type som egner seg best? Går man inn på et vanlig apotek så har de fleste kun en smal ikke elastisk meget tynn sportstape. Denne synes jeg personlig er noe dritt. Den fester seg etter hvert til sokken og klumper seg, noe som resulterer i at du garantert får sår. Hva den heter vet jeg ikke, men det finns elastiske sportstape i forskjellige bredder som hvertfall jeg har god erfaring med. Enkel å få til å sitte skikkelig. Og det er jo forøvrig en av kriteriene mtp hvordan en setter på tapen - En pen bandasje, er en god bandasje.. Siter
livsnyter Skrevet 6. juli 2009 Skrevet 6. juli 2009 kjøp fjellstøvler som passer foten og snør de riktig med gode sokker i så skal ikke gnagsår være noe problem.. Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.