Gå til innhold
  • Bli medlem

Is i Østerrike


sam86

Anbefalte innlegg

Annonse

Hvor er de stedene du nevner? Det har seg sånn at jeg flytter til Østerrike til sommeren og vil derfor finne ut hvilke muligheter jeg har. Blir Salzburg eller Innsbruck. Spør altså ikke om en ferie tur, så jo fler muligheter jo bedre. Så forhåpentligvis har noen av disse stedene nok klatring å by på i noen år. Har sett det finns en del muligheter rundt i Salzburgerland, men Innsbruck vet jeg mindre om. Er ikke så lett å søke på nettet heller, er veldig turist rettet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei

Skal du klatre is, gå i fjellet eller stå på ski er nok Innsbruck noe av det beste du finner på kloden.

Innenfor en times kjøring er mulighetene ganske ubegrenset.

Jeg bor i Landeck 7mil vest for innsbruck akkurat nå.

Ötztal har en del fine linjer, inngang til ötztal er ca. 4 mil vest for innsbruck.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.