Gå til innhold
  • Bli medlem

telttilbud sportsnett


Anbefalte innlegg

Hei

Fikk nyhetsbrev fra sportsnett i dag. Der sto det at det var 20% paa alle telt. For aa registrere rabatten saa maatte man skrive HELGETILBUD i kommentar feltet. Jeg gjorde det og valgte betaling med kort.

Hvordan kan Sportsnett registrere rabatten min naar jeg betaler over nettet?

Det sto at hvis du bestilte med kort saa ble bare nettobelopet trukket fra, betyr det at jeg kunne betaler tilbudet og ikke ordinaer prisen?

Takk for svar :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg lurte på det samme ifht Oslo Sportslager. Kjøpte nettopp noe der med rabatt. De belaster ikke kontoen før de sender varen, og har da mulighet til å endre beløpet. På ordren min stod full sum, men kontoen ble trukket for sum etter fratrukket rabatt. Vet ikke hvordan Sportsnett gjør det, men det er kanskje noe av det samme. Det pleier å ordne seg med seriøse aktører.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når du betaler med kort i norske nettbutikker, blir et beløp reservert på kortet ditt i det du registrerer ordren. Først når butikken leverer varene har de lov til å trekke beløpet fra kortet. De kan da velge å trekke et lavere beløp enn det som opprinnelig er reservert. De har imidlertid ikke lov til å trekke et høyere beløp enn det reserverte beløpet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.