Gå til innhold
Det er 919 dager siden det var aktivitet i denne tråden. Det er fullt mulig å svare, men du kan jo vurdere å starte et nytt emne?

Anbefalte innlegg

Er det noen som vet om Kokewilly kjelen utviklet av Willy Gautvik er å få kjøpt noen plass eller om Moen selger brukt?

Endret av søberg

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
12 timer siden, søberg skrev:

Er det noen som vet om Kokewilly kjelen utviklet av Willy Gautvik er å få kjøpt noen plass eller om Moen selger brukt?

Den er gått ut av produksjon og er så og si umulig å få tak i. Du kan jo være heldig via forumet her, og om du får flere tilbud vil jeg svært gjerne ha en ;-)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Di få som finnes sirkuleres av de som reiser på ekspedisjoner som trenger det. Sikkert ikke noe problem å få lånt en hvis du tar kontakt med den gjengen. Det var snakk om at det skulle lages en serie, men ikke hørt noe om det ble noe av.  Det har jo kommet system med varmevekslere som også kan brukes. 

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Det er 919 dager siden det var aktivitet i denne tråden. Det er fullt mulig å svare, men du kan jo vurdere å starte et nytt emne?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

• Lignende innhold

• Av Luftig
      Hei folkens!

Her kommer spørsmålet alle stiller seg på denne tida av året: Er det noen som kan fortelle meg om snøforholdene i Jotunheimen nå?

Jeg hørte noen si for et par dager siden at det har kommet mye snø i vinter, men jeg er usikker på kvaliteten på denne opplysning.

Noen som vet? Smelter det oppi der? 
    • Av Tessatroll
      Hei

Har observert at det med jamne mellomrom dukkar opp førespurnader om kokewilly, og at det generelt er ein del nysgjerrigheit kring den kokeløysinga, men lite info og bileter å finne. Mange linkar som tidlegare kunne hjelpe på, er utgått. 
      Eg har no fått ein slik ein i fanget nærast av seg sjølv, og tenkjer at dersom det skulle vere noko interesse for det kan eg legge ut bileter til hjelp for DIYfolket. 
    • Av tjomsi
      Hei!

Jeg er på utkikk etter en kjele på 3-5 liter som skal utelukkende brukes til snøsmelting og vannkoking på lengre vinterturer med Omnifuel. Ideelt sett har gryta håndtak på siden, et lokk som sitter godt og helletut (har sett noe lignende på et bilde fra Sydpolen før, men finner ingenting som ligner). Jeg prøvde å søke på nansenkjelen, men fant fint lite, og ellers er kjelene til salgs for små og pinglete, samtidig som det å helle fra de er noe herk når du søler kokende vann på fingra og velter termosen i forteltet fordi holderen ikke "holder" mål.

Håper noen av dere vet om en god kjele som kan brukes! Vekt(så lenge den ikke knuser brenneren) og pris spiller ingen rolle!

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.