Kristin Skrevet 23. april 2004 Skrevet 23. april 2004 Idag padlet jeg i ull-singlet, og har fått god farge i ansikt og på armene Nå er det vår! Men jeg klarer ikke å stue vekk skiene ennå. Har nettopp vært på lang påskeferie, og det gav bare mersmak! Tenker jeg drar til Haukeliseter og feirer 17.mai. Skitur i bikini, det er bare helt skjønt Ønsker dere alle en kjempegod helg! Ta turen til Haukeliseter 17.mai, eller kom på folkemusikkfestivalen i juni
Torgeir Skrevet 23. april 2004 Skrevet 23. april 2004 Ta deg heller en skitur i Jotunheimen 17. mai, det skal jeg... Store Smørstabbtind, here I come!
Kristin Skrevet 23. april 2004 Forfatter Skrevet 23. april 2004 Hørtes gøy ut det også Men det er så langt å komme dit... Så har jeg gode venner som jobber på Haukeliseter. Du er ikke med på Skarva-rennet til Geilo imorgen altså? Jeg gikk Sesilåmi for første gang i år, kan tro det var kjekt! Trodde aldri jeg skulle få sansen for sånne smale racingski, men det var helt supert!
Torgeir Skrevet 24. april 2004 Skrevet 24. april 2004 Er ikke så god på bortoverski, trives best med å slite meg oppover på carvingski med feller og kjøre fort ned igjen Det er vår her i Bergen også. Fuglene kvitrer og sola varmer... Og knoppene begynner å sprette i skogen. Deilig med vår, ja Gleder meg noe vanvittig til å dra til fjells igjen. Tar fort 4-5 timer å kjøre fra Bergen til Turtagrø/Sognefjellet, men det er verdt det
Bjørn S. Skrevet 26. april 2004 Skrevet 26. april 2004 Hvordan er det med snø på Sognefjellet på den tiden? Må man bære skiene, eller kan man gå fra veien??
Gjest Anonymous Skrevet 26. april 2004 Skrevet 26. april 2004 Normalt kan man gå fra veien, i alle fall til godt uti juni, men det er klimaet er jo ikke normalt lenger.... Men det skal veldig mye til at du ikke kan gå på ski fra veien på Sognefjellet i hele mai. Det kan nok tære litt nederst mot Krossbu etterhvert dersom du velger å gå derfra, men oppe på Sognefjellhytta vil det trolig være bra.. Morten
Gjest Anonymous Skrevet 27. april 2004 Skrevet 27. april 2004 Etter flere års feiring av 17. mai på Haukelisæter er jeg klar igjen. Det må bare oppleves. Lange skiturer, matopplevelser av de sjeldne og masse hyggelige folk. Kan det bli bedre?
Torgeir Skrevet 28. april 2004 Skrevet 28. april 2004 Sikkert fint, men jeg kan ikke tenke meg at det slår en vårskitur på Smørstabbreen/Leirbreen med flagg på sekken... Så flotte omgivelser finner du ikke ved Haukeliseter
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå