Chivato Skrevet 2. juni 2007 Skrevet 2. juni 2007 Hei! Har nyleg kjøpt meg Magellan Explorist 100, eg lurer litt på korleis eg får lagt inn kart?
Chivato Skrevet 2. juni 2007 Forfatter Skrevet 2. juni 2007 å? Men kan ein få opp dei ulike stadnamna?
Steggen Skrevet 2. juni 2007 Skrevet 2. juni 2007 å? Men kan ein få opp dei ulike stadnamna? Du kan legge inn stedsnavn sjøl, en etter en. Men den GPSen er nok uten kart ja. Se på denne lenken: Explorist 100 står oppført som GPS uten kart. http://www.gpsbutikken.no/site/GPSiterrenget/GPSutenkart/tabid/137/Default.aspx
4x4 Skrevet 2. juni 2007 Skrevet 2. juni 2007 Har den samme gps , ingenting sånt på den. du kan legge waypoint sjøl, og se kordinater. keep it simpel stupid, genial gps
villmarkingen Skrevet 18. juni 2007 Skrevet 18. juni 2007 Har en slik gps selv. Du kan ikke legge inn kart på den, men lagre waypoints underveis. Du kan også lage egne go-to punkter... Kjempe fornøyd med in gps:)
gjest Skrevet 19. juni 2007 Skrevet 19. juni 2007 Har en slik selv. Knall-gps. Ligger nedpakket som nødutstyr. Kart-gps gjør meg mer opptatt av gpsen enn av naturen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå