Gå til innhold
  • Bli medlem

Honstadknyken revidert!


Gjest Fjellfinn

Anbefalte innlegg

Annonse

Var det et hint? :D

Det var kjekt med det kartet, nå ser jeg hvor jeg bør gå. Antar det blir minst snø om man går opp fra vestsiden? Da kan jeg gå til fots i starten og med truger høyere oppe.

Jeg har vært gjennom en periode med ukelang forkjølelse, masse skolearbeid og nokså dårlig vær nå, så "ekspedisjonsplanene" mine ble utsatt litt. Om det blir bra vær i helgen tar jeg turen.

Om jeg finner et passende sted å telte så kan jeg jo ta Hjelmen eller Saksa dagen etter før jeg kjører hjem igjen. Hvor lang tid bør jeg regne tur/retur Hjelmen, en 3 timer eller noe sånt kanskje?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer t/r Hjelmen høres rimelig ut (jeg bruker lenger tid, men det er enn annen sak...:roll:) Kikka oppi Hjelmen på tur forbi på lørdag, ser ikke ut til å være mye snø igjen der nå hvis du velger den ruta jeg nevnte i en tidligere tråd.. Når det gjelder Saksa, gikk vi dit Kr.Himmelfart i fjor, nesten uten å gå på snø - men det er vel kanskje litt mer snø i år.. Tar du med truger skulle det vel også gå greit til Knyken - god tur!

haldis

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for oppdatering på forholdene...nå må jeg snart få kommet meg vestover en tur!!

Ellers ser det som du sier ut for at det er relativt mye snø igjen i Trøndelag i år....var på Våttåfjellet (nabotopp til Baklifjellet) på søndag, og da var det betydelig mer snø igjen enn det var da jeg var på Baklifjellet 1. mai 2004.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.