Trollunge Skrevet 1. januar Skrevet 1. januar Hei! Trenger tips til et sted der man kan kjøpe og få god hjelp og råd til randoneeutsyr i tønsberg/ sandefjord/ Drammens-område:)
BendikIv Skrevet 2. januar Skrevet 2. januar Blir kanskje litt langt å kjøre, men bor man i Oslo er Jesting Sport på Alnabru stedet å dra. By far den beste skisjappa jeg har vært borti. Kjempedyktige folk og jeg har fått veldig god service der. De har sjelden salg, men har i alle fall tidligere pleid å ha en veldig god allroundpakke til en ok pris (hvis det er det du er ute etter).
Johan2002 Skrevet 16. januar Skrevet 16. januar Hva trenger du hjelp med? Mer enn å prøve skisko? Det finns mye tips på nettet og fjellsport.no har sitt lager i sandefjord eller der noe sted. Hvis man er ny på randonee så er det ikke SÅ kritisk hva man kjøper. Det skall vare lettåkt (ikke før lette ski, 1600 gram/ski er passe før de fleste. Letter ski blir "hoppiga" og er mer før erfarne). Støvler må passa foten. Må heslt prøves i butikk, Bindninger: ATK eller plum. Diarmir kan også vare et alternativ. Dynafit er vanlige men jeg har ikke varit førnøyd med kvaliteten på disse på seinere år.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå