Gå til innhold
  • Bli medlem

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det siste året har jeg kjøpt inn ca Alt jeg trenger til og bli borte fra sivilisasjonen.

(Telt, klær, midlertidig sekk *ska kjøpe annen*, underlag, kjøkken etc). 

Noe jeg virker til og ha max uflaks med, er å finne sko for mine Pai-labber.. Jeg har ikke bare store føtter (45-46,5), men jeg har litt ødelagte føtter..  (vært noen brudd og hatt en full-lasta bil kjøre over tær etc)... 

Så ikke bare trenger jeg store sko, men sko med god støtte og noe demping..

Hoved problemet mitt med Titan,  er at de presser noe så Jøtt fra sidene.. (de virka bare *nye* trange i butikken).  Men selv etter en svipptur til postkassa eller nærmeste skogholt, så føler jeg at jeg går med pliers (jern-klyper) og ikke sko.. 

Jeg håper inderlig at det finnes folk der ute med store føtter, som kan gi meg noen forslag til sko!

Prismessig er jeg villig til å betale for varig kvalitet,  men bruker ikke en ny mobil (10,000 + ) på tursko. 

Annonse
Skrevet

Finnes mye, men noe av trikset er jo å prøve i butikk. Alfa har feks mange "Wide" versjoner av sko, jeg tror Crispi har samme. 

Skal du virkelig langt kan det jo også være greit å se på skall-sko siden du da kan ta ut sokkene og tørke de separat, veldig fint hvis du skal "forlate sivilisasjonen", sko blir våte åkke som og det er vanskelig å tørke dem i telt. 

Skrevet
Gabs88 skrev (3 timer siden):

Finnes mye, men noe av trikset er jo å prøve i butikk. Alfa har feks mange "Wide" versjoner av sko, jeg tror Crispi har samme. 

Skal du virkelig langt kan det jo også være greit å se på skall-sko siden du da kan ta ut sokkene og tørke de separat, veldig fint hvis du skal "forlate sivilisasjonen", sko blir våte åkke som og det er vanskelig å tørke dem i telt. 

Liten avsporing her, men dette med wide versjoner av sko.. Jeg hadde crispi kongsvoll og der størrelsa sto så sto det også en "w". Lenge trodde jeg at jeg hadde kjøpte dame-sko og at det sto for "woman". Men står den kanskje for wide?

Skrevet
2 hours ago, fjellræv said:

Liten avsporing her, men dette med wide versjoner av sko.. Jeg hadde crispi kongsvoll og der størrelsa sto så sto det også en "w". Lenge trodde jeg at jeg hadde kjøpte dame-sko og at det sto for "woman". Men står den kanskje for wide?

Uten at jeg vet det sikkert, så er navngivingen at Crispi Kongsvoll Evo Mns og W, så her tror jeg det er snakk om menn og kvinner. Spesielt hvis det er str. 42 eller mindre. 

Men kan legge til noen sko som er wide: 

https://www.outnorth.com/no/varemerker/alfa/alfa-bever-ekstra-bred-black?variantId=214899&utm_source=google&utm_medium=cpc&utm_content=shopping&utm_campaign=02%3A [NO] PLA - Shopping CSS - Focus&gad_campaignid=21501009736

https://www.fjellsport.no/merker/salomon/salomon-x-ultra-5-mid-wide-gore-tex-black-asphalt-castlerock-FS590545?channable=01384b6964003433392d363235316e&variantId=439-6251&utm_campaign=05. Kelkoo Shopping Promotion [all]&gad_campaignid=20243781357

image.thumb.png.2f83feef366b426daab782f7263c208f.pngimage.thumb.png.2f83feef366b426daab782f7263c208f.png

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

• Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.