+Gabs88 Skrevet 15. november 2024 Skrevet 15. november 2024 Kom over denne skatten for halvannen måned siden, det har ikke vert for lommeboka, siden er: https://www.troutshop.jp/index_e.php Det første jeg bestilte var noe Duo greier. Mye lavere pris enn i Norge, samt mye utvalg som ikke selges i Norge. Men det stoppet ikke der.. Her har du feks småsluker som ser ut som luremakk.. Titusenvis av forskjellige skjesluker i størrelser man skjelden ser i Norge, feks 0.6 gram eller 1.5 gram skjesluker, men også mye i feks 5 gram. Veldig mange av dem er håndmalte. Ufattelige antall wobblere i forskjellige former.. Skal det feks være en mikro-sel? Denne er bare 40mm lang. Eller hva med en roterende pinne? Eller eventuelt skjesluker i farger man skjelden ser i Norge? Det er rett og slett den råeste godisbutikken for fiskeintresserte jeg noensinne har sett. Det er vel ingen tvil om at noe av dette er mer beregnet på å fange fiskere enn fisk, men veldig mye av det ser også ekstremt bra ut. 2 1
+Gabs88 Skrevet 5. desember 2024 Forfatter Skrevet 5. desember 2024 Ting jeg gleder med til å teste ut neste sesong. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå