Gå til innhold
  • Bli medlem

Produksjonsvideoer


Nikke

Anbefalte innlegg

Del gjerne videoer om produksjon og testing av random telt/produsenter her. 

Vet lite om Jack Wolfskin telt foruten den kjente modellen Gossamer. Her er en video av utviklingen og testingen av modellen Exolight. Hvis noen har erfaring med disse teltene så del gjerne. Ser Outnorth selger siste versjon av dette teltet, men nå heter det Stratos Lite.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg skrev på et tidspunkt med msr ang både telt stenger og telt duk, som også er forskellig på visse af deres produkter US/EU. 
Spurgte ind til forskel, egenskaber og kvalitet. Fik et noget svævende svar, om at der ikke var forskel, men bare forskellige produkter !!!

så hvis nogen kender mere til årsagen så hører jeg gerne om det.

har haft et hubba nx og har idag et hubba hubba nx.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Med utgangspunkt i videoen over om teltstengene fra Easton, så må jeg ærlig innrømme at jeg aldri har hørt om materialet "Cyclone" som brukes på enkelte MSR telt i USA. Som jeg forstår på han så avgir dette materialet (i endene/skjøtene) små stikkende fragmenter som setter seg fast rett under huden og irriterer. Nevner avslutningsvis at han likevel velger dette materialet over stenger i aluminium, men vil bruke hansker for å håndtere oppsett og nedtagning.

  • Forvirret 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Søren, tar meg sjølv i å ta det for gitt! Det ligger mye mye design, arbeid og dedikasjon bak produksjonen av våre foretrukne telt. 5 år siden, men Hilleberg tilbydde da massasje til de ansatte på fabrikken i Estonia 💪.

 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.