Gå til innhold
  • Bli medlem

Underquilt Magasinet


Trine RS

Anbefalte innlegg

Jeg ligger titt og ofte i telt ( ikke vinterstid ), og sover godt i hengekøye.
2023 er året for å gjøre ting jeg er redd for, og jeg er blant annet mørkredd når jeg er alene ute i mørket.
Så nå har jeg slengt meg på bølgen med minimum en natt i køye i måneden i et helt år.
Trenger en underquilt til vinteren. Har en dobbel ttm køye jeg er fornøyd med, isolert underlag og ok pose. 
Siden jeg ikke vet om jeg kommer til å klare meg i mørket alene, gidder jeg ikke legge supermye penger i en underquilt, og ser magasinet har en til 499.
Er denne ok til en nybegynner? Eller har dere andre tips som jeg kan bruke til jeg forhåpentligvis finner ut at det ikke kryr av drapsmenn, bjørn og ulver i bymarka i Trondheim? Ser ut som septembernatta blir i ensomheten 😬

Dette er siste punkt på liste på 5 ting - å starte i kor var den nest siste 😅

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.