Gå til innhold
  • Bli medlem

Vinterbukse


NB

Anbefalte innlegg

Hei!! skulle hatt meg en ny vinterbukse , men vanskelig å bestemme seg når det fins så mange merker. Har tenkt litt på

Lowe Alpine Ice Light Pant.Skal bruke buksa til ski turer i skog og mark,men også litt toppturer. Tror vel egentlig ikke at det er så mye forskjell

på de forskjellige buksene eller hva tror dere? Hadde vært fint om jeg kunne fått noen tips ihvertfall :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

hvor mye er du villig til å gi for buksa da??? bruker selv mest Bergans stranda bukse med 2-lags dermizax til vinterbukså å synes denne er kjempebra, er helt vindtett, nesten vanntett samt at den har insydde isolasjonsplater på knærne noe som er meget viktig om det blåster sterkt eller du står på knærne i snøen... du kan jo selvfølgelig også vurdere bergans sin ekspidisonsbukse som også er et meget godt alternativ om du skal ut i 30kalde, ellers villle jeg gått for stranda, eller et annet merke.

Bergans Stranda koster 1800 på en stor sportsbutikk!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.