4x4 Skrevet 21. januar 2007 Skrevet 21. januar 2007 Heisann Etter turen denne helga har eg lurt litt på å skifte bindinger. Har nå på Rottefella NNN BC Auto. Men dei har ein tedens til å fryse til. Så det er vanskeligt å presse skoen nedi. + blir rett og slett blir sliten i ankelene. Noe som skjer med skøyter og. Sko hatt sko som gjekk høgere opp på leggen, og fekk skikkeligt støtte. Så eg tenkte Heimeverns skoa mine måtte vere perfekt. M77. Derfor lurte eg på om noen har testet rottefella sine militarybindinger. Den Nato M98 ser jo rimeligt kjekk ut. Noen erfaringer? André
Jakobsen Skrevet 21. januar 2007 Skrevet 21. januar 2007 finnes det flere bindinger til M-77 skoa eller er det kun disse?
4x4 Skrevet 21. januar 2007 Forfatter Skrevet 21. januar 2007 www.rottefella.no Er desse 3 som står på hjemmesiden
Jakobsen Skrevet 22. januar 2007 Skrevet 22. januar 2007 jepp den jeg postet er vel nato 100, du får den for 30+49kr på forsvarsbrukt.no http://www.forsvarsbrukt.no/shopdisplayproducts.asp?Search=Yes noen som vet hva de koster nye?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå